Politica de Retur si Garantie

CONDIȚII RETUR/SCHIMB

Conform legislației europene în vigoare, HAVANA oferă clienților săi posibilitatea returnării / schimbului produsului/produselor achiziționate în termen de 14 zile de la data livrării (data la care clientul intră în posesia coletului).

Pentru ca un retur/schimb să fie acceptat de societatea noastră, trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • Produsul trebuie să fie nepurtat, fără urme vizibile de deteriorare;
  • Produsul trebuie să fie ambalat în cutia originală HAVANA, exact cum a fost primit de client în momentul livrării;
  • Expediția de retur trebuie corespunzător ambalată pentru ca produsul să ajungă în posesia noastră în stare perfectă ( orice deteriorări survenite în procesul de livrare a returului/schimbului atrag asupra lor imposibilitatea efectuării returului)
  • Expediția de retur trebuie însoțită de documentația primită în momentul livrării ( factura de cumpărare, certificat de garanție și orice alte documente/accesorii/cadouri/materiale promoționale primite )

HAVANA își rezervă dreptul de a refuza un retur/schimb dacă se constată nerespectarea condițiilor de mai sus, plata noului transport fiind achitată de destinatar.

 

MODALITATE DE EFECTUARE RETUR/SCHIMB

Clientul care dorește să efectueze un retur/schimb trebuie să trimită un e-mail la adresa havanajewellery444@gmail.com sau să ne contacteze telefonic/whatsapp (0768) 121 333, iar apoi să trimită produsul/produsele prin firma de curierat Fan Courier, fără ramburs, plata expediției de tur-retur fiind asumată de acesta.

În cazul în care clientul dorește retur – rambursarea banilor, banii pentru achizițiile făcute vor fi restituiți în termen de 14 zile de la procesarea returului într-un cont bancar oferit de client în solicitarea de retur de pe e-mail.

În cazul în care clientul dorește un schimb, în solicitarea de retur / schimb trebuie sa specifice cu ce produs doreste schimbul:

  • daca clientul doreste la schimb acelasi produs achizitionat initial, dar intr-o alta masura, acesta va achita doar tariful de retur.
  • daca clientul doreste la schimb un alt produs, acesta poate avea doar o valoare mai mare sau egala cu cel comandat initial, diferenta fiind achitata ramburs sau prin ordin de plata.

Atenție! HAVANA își rezervă dreptul de a refuza orice colet cu ramburs !

Conform legii 449/2003, art.II alin.2, cumparatorul nu poate cere înlocuirea bijuteriei din motivul căderii pietrelor.

 

GARANȚIE

Produsele comandate pe www.havana-jewellery.ro au garantie 30 de zile în baza facturii primite pe e-mail. Daca produsele prezinta defectiuni si toate conditiile de acceptare din certificatul de garantie sunt indeplinite, produsele se vor returna si vor fi inlocuite. In cazul in care produsul nu mai este in stocul nostru sau al furnizorului nostru, aveti posibilitatea sa primiti alt produs de aceeasi valoare sau banii inapoi intr-un cont bancar. Taxa de transport va fi suportata de catre client, iar inlocuirea sau restituirea banilor se va face in maximum 14 zile lucratoare.